+385 1 3017 011 [email protected]

Instalacijom ERP sustava, WMS sustava za upravljanje skladištem i nabavkom popratne opreme te edukacijom zaposlenika DDL Zagreb d.o.o. završen je projekt kojeg smo provodili od kraja studenog 2014. godine. Ukupna vrijednost projekta u kojem je najveći dio sredstava potrošen upravo na dva informacijsko komunikacijska sustava koji će značajno unaprijediti poslovanje našeg poduzeća bila je 1.004.298,14 kn, od čega su 562.406,95 kuna bespovratna sredstva dobivena iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Podršku u provedbi projekta pružili su konzultanti WYG savjetovanja d.o.o. Realizacijom projekta DDL Zagreb d.o.o. je znatno unaprijedio poslovne procese upravljanja skladištem, izvještavanja o analizi poslovanja, upravljanja zalihama, kadrovske evidencije, računovodstvenih funkcijama i prodaje i osigurao mogućnost daljnjeg iskoraka u poslovanju putem primjene Informacijsko komunikacijskih tehnologija. Projekt je proveden u sklopu natječaja ”Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa” namijenjenog mikro, malim i srednjim poduzetnicima, u sklopu provedbe Operativnog programa ”Regionalna konkurentnost 2007-2013”.

 

Korištenje WMS sustava

Pin It on Pinterest

Share This